⚠️ DIBONGKAR AMALAN PURBA TIMUR TENGAH INI BAKAL MENGEJUTKAN ANDA!

Rahsia Sesak Nafas, Batuk Dan Masalah Lelaki Seperti Kurang Keras, Tak Lama, Air Tak Pekat dan Kesuburan Beransur Sembuh Secara Semulajadi Tanpa Bahan Kimia Merbahaya Kini Dibongkarkan!

Seawal 1 Minggu

Lihat Apa Kata Pengguna :

Ikhtiar Dengan Cara Amalan Purba Timur Tengah Menjadikan “Adik” Kembali Keras Bertenaga Macam Dulu-Dulu

Ramai orang tak ambil kisah sebab mengharapkan masalah ini akan hilang dengan sendiri. Tapi percaya tak kalau dibiarkan akan menjadi lebih teruk lagi sehingga mengganggu perhubungan terutamanya untuk orang yang sudah berkahwin.

BAGAIMANA KHALTA KING MEMBANTU MENYELESAIKAN MASALAH

KELEBIHAN madu turut diceritakan dalam al-Quran.

Terdapat satu madu lebah yang dikatakan mempunyai keistimewaannya tersendiri iaitu memiliki kekuatan LIMA KALI GANDA daripada madu lebah ternak biasa. Iaitu Madu Sidr hanya terdapat di Lembah Hadramaut, Yaman dan dihasilkan daripada sarang-sarang lebah yang menyimpan madu bunga-bunga Sidr.

“Lazimnya, lebah daripada satu-satu sarang akan melakukan 37,000 perjalanan untuk menghasilkan setengah kilogram madu. Tetapi, lebah yang menghisap nektar (madu) daripada bunga sidr akan mati selepas hanya tiga kali perjalanan. istimewanya madu dari Lembah Hadramaut ini, ketika dituai tiada sebarang bahan kimia atau proses yang bukan semula jadi digunakan.

PENUAIAN madu secara tradisional di Yaman.

Kelebihan lebah disebut secara terperinci dalam Al-Quran menerusi Surah an-Nahl yang bermaksud lebah. Dalam surah berkenaan, Allah memberi petunjuk dan panduan dalam ikhtiar manusia mencari jalan penyelesaian terutama yang membabitkan kesihatan.

“Dan Tuhanmu mewahyukan kepada lebah: “Buatlah sarang-sarang di bukit-bukit, di pohon-pohon kayu di tempat yang diperbuat manusia.

“Kemudian makanlah dari tiap-tiap (macam) buah-buahan dan tempuhlah jalan Tuhanmu yang telah dimudahkan (bagimu). Dari perut lebah itu keluar minuman (madu) yang bermacam-macam warnanya, di dalamnya terdapat ubat yang menyembuhkan manusia. Sesungguhnya pada yang demikian itu benar-benar terdapat tanda (kebesaran Allah) bagi orang-orang yang berfikir.” (Surah an-Nahl, ayat 68 hingga 69)

Bukan itu saja, madu adalah antara makanan kegemaran Rasulullah. Perkara ini diakui isteri Baginda, Aisyah seperti yang diriwayatkannya bahawa “Rasulullah SAW menyukai makanan yang manis dan madu.” (Shahih al-Bukhari)

Daripada Ibnu Abbas meriwayatkan Rasulullah bersabda “Penyembuhan terdapat pada tiga hal, (yakni) berbekam, minum madu atau kayy (pengubatan dengan menempelkan besi yang dibakar). Namun aku melarang umatku untuk melakukan kayy.”

Abu Sa’id al-Khudri meriwayatkan bahawa seorang lelaki datang menemui Rasulullah, beliau berkata “Sesungguhnya saudaraku sakit perut,” Rasulullah bersabda, “Minumkanlah madu kepadanya”.

Alternatif yang lebih selamat dari ubat kuat dan bahan terlarang.

Khalta King Adalah Rahsia Sesak Nafas, Batuk, Berkahak, Dan Masalah Lelaki Seperti Kurang Keras, Tak Lama, Air tak Pekat, Kesuburan Beransur Sembuh Seawal 1 Minggu.

Bahan utama Khalta King ini adalah gabungan Madu Sidr Yaman dan Kekacang Premium Turki seperti Badam, Gajus, Biji Labu yang dipanggang beserta  Habbatus Sauda & Herba Arab.

Madu Sidr berasal dari Pokok Sidr adalah sumber di sebalik khasiat, Ia adalah pokok Purba yang tumbuh sekitar Yaman, terutamanya di rantau HADRAMAUT.  Lebah yang makan dari pohon ini akan terbang ke gunung dan menghasilkan madu di dalam gua. Madu eksklusif ini kemudian dituai dan dimakan oleh orang di seluruh dunia untuk rawatan penyakit yang tidak terhitung jumlahnya sejak dahulu kala lagi.

0
Pengguna Berpuas Hati Dengan Kesannya!

DISAHKAN MADU ORIGINAL OLEH UKM

SELAMAT DIAMALKAN MADU KUALITI

Ramai di luar sana yang berani menggunakan produk yang terlarang oleh pihak KKM, mula-mula pakai memang okay tapi lama kelamaan akan memberi kesan yang BURUK pada kulit. Waktu tu menangis kat bucu katil pun takda guna dah, so kita jangan jadi macam tu. Khalta King ni kan selamat untuk digunakan…

Lihat Apa Kata Pengguna Khalta King !

KHALTA KING DI MEDIA

Akhirnya Sempurna…

Khalta King Sangat Berkesan !
Sehinggakan jika ia tak membantu anda memberi kelegaan dalam masa dalam masa 60 hari

Anda berhak dapat 100% jaminan pulangan wang!

Anda dapat jaminan sekuat ini kerana kami ada bukti & pengalaman membantu ramai pesakit yang mempunyai masalah SAMA SEPERTI ANDA sebelum ini dan berjaya membuktikan Khalta King ini memang TERBUKTI BERKESAN!

PERCUMA PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA (UNTUK PEMBAYARAN FPX)

Hari ini anda sangat bertuah kerana apabila anda ORDER SEKARANG kami akan berikan GIFT bernilai Rm140

secara PERCUMA. Bonus-bonus ini akan diberi jika anda order di halaman web ini sahaja.

Percuma Gel Gambir Sarawak Asli bernilai RM30

Percuma Pati Lintah King bernilai RM30

Percuma Teh Sanna bernilai RM70

Percuma Penghantaran bernilai RM10 (Pembayaran Online Banking FPX)

Tiada apa yang kekal didunia ini, termasuklah tawaran promosi khalta ini

Minit
Saat

“Setinggi mana pelajaran mu,
Sebanyak mana kekayaan mu,
Secantik mana rupa paras mu,
Kalau tak dapat bagi dengan sempurna apa gunanya.
Cegah Sebelum Parah

Berapa Maharnya Khalta King ni ?

Haji Kamaruddin
Haji Kamaruddin@kamaruddinayyob
Read More
Alhamdulillah.. terbaik seller.. ada tenaga bila makan khalta ni .. Allahumma Sollu ala Sayyidina Muhammad selawat dan salam sejahtera ke atas nabi junjungan mulia Muhammad Rasulullah sallallahu Alaihi Wasallam..
Ahmad Hisham
Ahmad Hisham@ahmadhisyam76
Read More
Baru Makan 2 hari rasa badan lain semoga Allah beri kesembuhan kekuatan doakan saya,saya ikhtiar sebaik mungkin dengan rezeki yang Allah beri ini semoga ada pelangi selepas ribut hujan badai melanda
Saad Mansor
Saad Mansor@Saadmansoor
Read More
bukan kita yg kata, mereka yg melihat. semua atas niat kita utk apa. yg ckp dpn² kita tu x terkira brpa org yaa 😆 tapi alhamdulillah 🥰🥰🙏🏻🙏🏻 x hari² pun. bila rsa nk pakai baru pakai. lps makan khalta ni, asyik terpacak je . TQ seller
Hasnah Zakaria
Hasnah Zakaria@cguhasnahzack
Read More
Saya dah guna dan makan khalta ni nie,pada saya ada perubahan pada diri...rasa semangat lain macam sikit dari sebelum ni 😘😘😘apapun bergantung pada niat kita ,semua dengan izin Allah 🤲🤲🤲
Jamilah Jalal
Jamilah Jalal@Jamilahhajijalal
Read More
Saya makan waktu pagi dgn mlm sebab sedap sangat. . Dh 3 minggu mkn badan rasa baik dan doa kan saya dpt tmbah zuriat. Bli sbb nak tambah zuriat . Confidence level ada naik skit dengan orng rumah. Packaging tebal ada bubble wrap. Hbs ni kita bli lg. Thank you.
Mohd Syahrul
Mohd Syahrul@Syahrulmustapha
Read More
MasyaAllah best tau madu khalta ni sedap, Sy mkn khalta ni sbb saya pembandu lori untuk diri sndri sbb mmg lemah n bdan rse berat semacam selama 2 bulan ni. Xd smngat.. Alhamdulillah jumpa ini, tgk review pon baik, slpas sy mkn khalta ni ringan, overthinking xkuat bersemangat settle kn kje. Asbab bnd ni alhamdulillah sy okay
Razakh Haji Ariffin
Razakh Haji Ariffin@Hjrazakhjariffin
Read More
Selalu orang rumah pandang rendah, selalu gak kena kutuk. Tapi takpe lah, kita terima je even hati sakit. Terus cuba bila sampai, kali ni rbila mkn khalta ni hari2 mau✨🤗 kurang lah sikit kena perli tu hehe 😅
Puan Suraya Ahmad
Puan Suraya Ahmad@surayaahmad
Read More
barang dah di terima dalam keadaan baik . selepas mkn suami saya kata beli lagi alhadulillah banyak khasiat dkt khalta ni .. alhamdulillah.. tq ya
Muhammad Fikri Ali
Muhammad Fikri Ali@matfikriali
Read More
T.kasih seller, produk yg berkesan..ini kali kedua makan khalta ni dan saya suka dgn kesannya..ada perubahan lps pakai, saya lebih ceria dan yakin diri..akan repeat lg lain kali inshaAllah..seller bagus, post out sgt pantas..dan harga berbaloi♥️
Hajjah Nurzakiah
Hajjah Nurzakiah@ZakiahIshak
Read More
Alhamdulillah...barang dah sampai..penghantaran laju..tenQ seller...best buat mknan tambahan...semoga menjadi asbab semakin sihat saya..Aminn...semoga kita semua diluaskan rezeki dan sentiasa berada di bawah lindungan Allah...
Previous
Next
Ni kali kedua saya beli mudah amal, rasa sedap kesan pon ok, yang paling penting tak sakit kepala. baru lancar selalu ! - Abdul Rohim, Tanjung Malim.
Alhamdulillah memang terbaik khalta king rasa sedap dan tak sakit kepala macam ubat kuat pagi ja boboy terpacak- Mamu Nas, Batu Feringhi
Rasa memang sedap, terasa bahan mahal digunakan. Berbaloi dengan harga! - Hidayat, Muar
Mula-mula tak percaya. lepas amalkan 1 botol orang rumah tegur "RASA LAIN MACIIAM".. tu yang repeat order.. - Fizal, Setapak

Dijamin selamat dan cubalah bukan nak PROPA dan bukan sekadar nak menjual, tapi sekadar membantu menyempurnakan Fardhu Kifayah untuk mereka yang bergelar SUAMI. Bukan kita nak berjanji, bukan kita nak buat2 janji2 yang munafik, JIKA DIIZINKAN ALLAH, pasti berjaya. AMIN

SOALAN | FAQ

CARA MAKAN

✅ Mix semua bahan-bahan dalam balang (gaul)

✅ Ambil 1 sudu makan bersama kacang semua yang Ada.

✅ Dari hari pertama hingga ke 3 boleh makan berturut turut. Selepas itu makan Selang sehari atau setiap 2 hari ,nak amal kan seminggu sekali sahaja pun boleh

Tidak ada kesan buruk. khalta king untuk makanan tambahan ini tiada bahan2 berhaya . sebelum makan selawat dahulu.

Kebiasaan mengambil masa 1-3 hari bekerja untuk semenanjung malaysia. Untuk Borneo 3-4 hari bekerja.

 

Ya boleh, isi detail pembelian kemudian pilih pembayaran kaedah COD. Kami mengunakan Flash Express.

Ya ada, syaratnya anda sudah guna sehingga habis 2 botol, tidak berhasil anda berhak mendapat pulangan wang.

Elakkan diberi kepada anak-anak

Kebiasaannya maklum balas dari pelanggan kesan seawal kali pertama guna.

sebotol madu khalta 250g simpan di tempat suhu bilik.